FAQ

I. Jak robić zakupy w bsklep.pl ?
II. Płatności.
III. Zamówienie.
IV. Zwrot.
V. Obsługa klienta.
VI. Rejestracja i logowanie.



I. Jak robić zakupy w bsklep.pl ?

1. Jak wybrać produkty?

W górnym lewym rogu strony bdsklep.pl znajduje się menu z kategoriami, które ułatwią nam odnalezienie naszych ulubionych produktów. Można również skorzystać z wyszukiwarki, wpisując nazwę szukanego produktu. Po odnalezieniu odpowiedniego towaru, należy kliknąć przy nim ikonkę „do koszyka”.

2. Czy do dokonania zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie bdsklep.pl ?

Nie, aby dokonać zakupu w bdsklep.pl nie musisz się rejestrować w tym serwisie. Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

3. Skąd wiem, że moje zamówienie zostało przyjęte?

Po dokonaniu zamówienia klient otrzymuje maila z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia, które można wydrukować.

4. Jak wygląda etap dokonywania zakupu?

a) Wybieramy produkty, które chcemy kupić.
b) Dodajemy je do koszyka poprzez kliknięcie na ikonkę „do koszyka”.
c) Korzystamy z ikonki "twój koszyk" w prawym górnym rogu i klikamy w nim button „przejdź do kasy”.
d) Po wyświetleniu się listy wybranych produktów, upewniamy się, że lista jest kompletna i ponownie klikamy po prawej stronie „przejdź do kasy”.
e) Wypełniamy formularz, podając swoje dane. Podajemy adres wysyłki, jeśli różni się on od podanego adresu w formularzu. Na tym etapie możemy również podać dane do faktury VAT poprzez zaznaczenie opcji „Chcę otrzymać fakturę VAT”.
f) Klikamy niebieki button „dostawa i płatność”, która prowadzi nas do strony z wyborem płatności. Jeśli posiadamy kod rabatowy, to właśnie teraz można go podać w okienku znajdującym się pod opcjami płatności.
g) Klikamy niebieski button „podsumowanie”, aby móc potwierdzić dane.
h) Klikamy po prawej stronie niebieski nutton „realizuj zamówienie”, aby pomyślnie ukończyć zakupy.

5. Czy zakupy przeprowadzone w serwisie bdsklep.pl są bezpieczne?

W bdsklep.pl korzystamy z szyfrowanego połączenia SSL, które zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych, loginów i haseł.

6. Czy można otrzymać rabat?

Tak, bdsklep.pl oferuje swoim klientom okolicznościowe rabaty, dodając je do przesyłki lub wysyłając droga mailową. Rabat można uzyskać również biorąc udział w konkursach i śledząc akcje promocyjne w internecie.


II. Płatności.

1. Ile kosztuje przesyłka?

Koszty wysyłki kurierskiej to 16,99 zł przy przedpłacie lub 24,99 zł za pobraniem. Można również skorzystać z opcji odbioru zamówienia z Paczkomatu InPost za jedyne 9,90 zł.

2. Jaki jest koszt przesyłki uzupełniającej?

Koszty wysyłki uzupełniającej ponosi kupujący.

3. Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Oczywiście istnieje możliwość zapłaty przelewem. Wpłaty należy dokonać na konto podane w potwierdzeniu zamówienia.


III. Zamówienie.

1. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie bdsklep.pl ?

Nie, bdsklep.pl jest sklepem internetowym, więc zakupu można dokonać jedynie drogą elektroniczną.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Po skompletowaniu zamówienia i wysłaniu paczki dostawa następuje w ciągu najwyżej 48 h.

3. Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Zamówienie można zmodyfikować do momentu otrzymania maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. Po tym czasie zamówienie można zmienić kontaktując się telefonicznie z naszym konsultantem pod numerem 510 091 270. Nasz konsultant sprawdzi na jakim etapie jest zamówienie i czy można dokonać zmian.

4. Chcę żeby towar był wysłany Pocztą Polską. Czy jest to możliwe?

Bdsklep.pl wysyła zamówienie tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

5. Czy jest możliwość osobistego odbioru?

Tak, można odebrać swoje zamówienie w siedzibie bdsklep.pl na ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 4 w Białymstoku.

6. Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Zamówienie można złożyć zarówno poprzez stronę internetową jak również telefonicznie pod numerem: +48 510 091 270.

7. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

To zależy od tego, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Należy skontaktować się telefonicznie z naszym konsultantem, który udzieli dalszych informacji.

8. Co się stanie, gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

Kurier zostawi awizo z informacją, gdzie można odebrać przesyłkę. Następnego dnia roboczego nastąpi kolejna próba doręczenia przesyłki. W przypadku wystąpienia problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zlecimy doręczenie przesyłki w określonym terminie.

9. Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kurier będzie się kontaktował z Państwem bezpośrednio w celu ustalenia terminu dostawy. W celu śledzenia przesyłki na prośbę Klienta podajemy numer przesyłki, co umożliwia jej śledzenie na stronie firmy kurierskiej. Śledzenie przesyłki jest również możliwe przez stronę http://www.bdsklep.pl/paczka.html

10. Czy jest możliwość otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Paczki wysyłane są przesyłką kurierską. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi do 48 h. Najczęściej jednak przesyłki docierają do odbiorcy w ciągu 24 h od wysłania.

IV. Zwrot.

1. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Klient może zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, prosimy odesłać na adres: bdsklep.pl, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 4, 15-111 Białystok.

2. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Istnieje możliwość wymiany produktu bez rozliczenia pieniężnego. Wówczas ustaleń dokonuje się mailowo, a dokumenty sprzedaży są odpowiednio korygowane.

3. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zwrotu towaru.

4. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku gwarancji albo zwrotu towaru?

W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu rzeczy ponosi klient.


V. Obsługa klienta.

1. W jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą sklepu?

Obsługa sklepu jest dostępna od 08:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 510 091 270. Można również kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@bdsklep.pl oraz profilu na bdsklep.pl na portalu facebook.com.

2. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 i w soboty od 9.00 do 15.00.


VI. Rejestracja i logowanie.

1. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny lub e-mail z opisem problemu.

2. Czy do dokonania zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie bdsklep.pl?

Nie, aby dokonać zakupu w bdsklep.pl nie musisz się rejestrować w tym serwisie. Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

3. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Podczas realizacji zamówienia jest możliwość podania adresu wysyłki, który różni się od danych podawanych podczas rejestracji.

Powrót
Wybierz sklep

Dodaj produkt do listy zakupowej

Ta funkcjonalność jest możliwa tylko dla zalogowanych klientów.
Jeśli chcesz mieć możliwość tworzenia list ulubionych produktów zaloguj sięlub załóż nowe konto

Poleć znajomemu

Wypełnij formularz i naciśnij przycisk "Wyślij"

Utwórz nową listę zakupową

* pola wymagane

Uwaga

Towary sprzedawane w kategorii "Alkohole" przeznaczone są jedynie dla osób pełnoletnich.

Czy masz ukończone 18 lat?

poka

Przykro nam, ale przekroczyłeś maksymalną ilość sztuk tego produktu w koszyku - aktualnie w naszym magazynie nie mamy więcej sztuk tego produktu.

Jeśli chcesz zamówić więcej sztuk tego produktu, koniecznie skontaktuj się z nami - pod numerem telefonu +48 22 123 06 80 lub za pomocą formularza.

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia) OK